10° / -2° Clar

Eleccions al Parlament de Catalunya

Carta de l'alcaldessa, Gemma Martínez i Sangrà.

Ajuntament de Sanaüja
Ajuntament de Sanaüja

DIMECRES 10 FEBRER 2021

Benvolgut/da Sanaügenc/a:

El meu agraïment per uns minuts del teu temps vagi per endavant. Com bé saps, el proper 14 de febrer ens han convocat les Eleccions al Parlament de Catalunya. Sí, ens les han convocades, tot i que el Govern i la majoria de partits vam acordar ne l'ajornament.

Novament, l'Estat espanyol ha decidit i el Tribunal de torn ha executat una nova aberració , un nou despropòsit, en nom del dret a vot, sense tenir en compte la situació de pandèmia en què estem immersos i el dret a la salut de les persones.

Per això, si bé entenc els dubtes, les reticències, les pors i les incerteses que comporta aquesta convocatòria, és més necessària que mai la teva participació, el teu vot. Cal que fem front a una nova operació d'Estat, amb què volen evitar un Parlament i un Govern democràtic, republicà i independentista a Catalunya; governar com sigui i
convertir nos en una sucursal del Govern espanyol.

Ara bé, allò que no saben els del 155 és que als sanaügencs i sanaügenques no ens atura res, ni ningú. Vam votar i tornarem a votar les vegades que faci falta, per voluntat pròpia o per imperatiu legal, però sobretot, perquè estem convençuts que la força la tenim el poble i la gent som la democràcia. Per això, permeteu me demanar vos un esforç més: el 14F cal que omplim les urnes, que votem, i ho farem amb la màxima seguretat.

Confio, de nou, en què la gent de Sanaüja omplirem les urnes de democràcia, perquè el futur del nostre poble i del nostre país depèn de tots i cadascun dels sanaügencs i sanaügenques , i només la nostra participació garantirà assolir els nostres objectius més ambiciosos.

El teu suport és indispensable perquè assolim la societat més justa, més lliure i més pròspera que volem. 

Cordialment,
Gemma Martínez i Sangrà